Tuesday, January 03, 2006

Joyeux Nouvel An! (Happy new Year!)

Cher Signeur,(Dear Lord,)
Cet annee,j'appartiens a toi.Je suis Votre fille, journaliere.Je moi offre et je me rendre a Votre volonte.Je sais que, je suis une epave, mais je Vous aime toujours.Desolee, Signeur parce que je souvent deceveux Vous.Je ne lutte pas, je me rendre. Merci, Signeur pour Votre aimer a moi.Pour mes amis,merci. Pour mon resultats, merci.Pour ma famille, merci ,Et merci, pour Votre Fils.
I know that no matter how hard I try to run away, I will always be exactly where You want me to be. Merci, pour un nouvel an.J'aime Vous, Signeur.So be the Captain of my ship, as I have asked you to be, so many years ago, Vous etes encore.

Michelle

1 comment:

Anonymous said...

Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!